donderdag 18 juni 2009

Woorden uit een hart, Een Hart van een dichter (Words from a heart of a poet, A Poet)

Smeltend als ijs
vallend als een fijne nevel
is liefde die spreekt
direct in mijn hart

Als leven bloeit
roze en rood.. en Rood
als een roos
een hart waar wij elkaar
ontmoeten
Ja ... ja dat geeft vreugde aan het leven

Nu eindelijk bloeit iets op
wat liefde heeft
als een frele parfum van leven
en smeltende teerheid

Nimmer zal deze liefde, Deze Liefde vergaan
want wij dragen het beiden
het Begin van Dichten
het Begin van Leven

Eeuwig als die Liefde
mijn hart kent
ligt.. en licht deze diamant
in de Handen van de schepper
in de verwonde Handen van de Redder
die draagt Leven
die draagt leven
die draagt mijn leven


Daarin ligt de herinnering
van mijn levenslied
Daarin ligt nu het Begin
van mijn levenslied

Navarro Berton Tartigiere

Geen opmerkingen:

Een reactie posten